۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند

دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند

زنجان- معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدعلی قمی در مانور تمرینی آموزشی دور میزی نشت گاز کلر در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تقدیر از برگزاری چنین مانورهایی، با تاکید بر ضرورت تحقق این عنوان در تمامی دستگاه‌های کشور، اظهار داشت: در نظام پدافند غیرعامل مهمترین هدف، استمرار انجام خدمات ضروری و پیشگیری از قطع خدمات به مردم است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری موفقیت‌آمیز مانور مقابله با نشت گاز کلر در شرکت آبفا ی استان زنجان، افزود: حمل و نقل و نگهداری از چنین تجهیزاتی باید با تمهیدات کامل و به صورت کاملاً مجهز انجام پذیرد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور هدف از برگزاری مانورهای گوناگون در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را تمرین و آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی واقعی عنوان کرده و از سایر دستگاه‌های استان نیز خواست تا مانورهای مربوط به مأموریت‌های مخصوص خود را برگزار کنند.

وی یادآور شد: حضور دستگاه‌های همکار و مرتبط در مانورها نیز از اهمیت ویژه‌های برخوردار است تا همگان نسبت به وظایف خود آگاه و برای رفع نواقص و کاستی‌ها اقدام کنند.

سردار قمی تاکید کرد: تمرین و آموزش در قالب برگزاری مانور یکی از بهترین روش‌های حفظ آمادگی و هوشیاری برای مقابله با شرایط اضطراری است که باید در تمام شئون نظام اداری و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیران کل بحران و پدافند غیرعامل استان و ۹ دستگاه مرتبط با مأموریت‌های شرکت آبفا در مانور تمرینی آموزشی دور میزی نشت گاز کلر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حضور داشتند.

کد خبر 6270991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha